piątek, 9 listopada 2012

Shinybox - Co to? O co chodzi?

Dostałam dzisiaj Shinybox, czyli według mnie super kosmetyki w bardzo dobrej cenie. Jak szalona nastolatka wypróbowałam wszystko od razu. :) Zawsze jest w tej paczuszce coś co mi przypada do gustu i już regularnie kupuję w drogerii. Opinie o Shinybox są bardzo dobre i moja też nie jest inna, bo jest to zestaw warty kupienia.

Bardzo ciekawe co będzie w następnym miesiącu :D. Paczka jest wysyłana zawsze do 10 dnia danego miesiąca. Cena zestawu to 49 złotych, a warte są dużo więcej. A też jest taki motyw, że zawsze można dać komuś na prezent jakiś jeden element paczuszki.

A tak wygląda to, co dostałam:



1.DERMEDIC CELLUEND EXPERT TERMOAKTYWNY ŻEL WYSZCZUPLAJĄCY ELIMINUJĄCY CELLULIT  -  to jest radość nie tylko dla mnie, bo korzysta też z tego moja Matka :D








2.DERMEDIC CELLUEND EXPERT ŻEL POD PRYSZNIC ELIMINUJĄCY CELLULIT - hmmmm, użyłam, ale czy zadziała to nie wiem ;P









3. L’OCCITANE MLECZKO DO CIAŁA MASŁO SHEA - produkt miniaturka, ale świetny, teraz zastanawiam się nad zakupem pełnowymiarowego mleczka.











4.L’OCCITANE NAWILŻAJĄCE MYDŁO SHEA-WERBENA - bardzo, ale to bardzo ślicznie pachnie to mydełko :)











5. DELIA BŁYSZCZYK ACTIVE CALCIUM - mój kolor to ten pierwszy od prawej - myślę, że każdy mogłabym mieć :D








Więc jak widzicie kilka kosmetyków przyszło. Jeśli ktoś się tym jara tak jak ja, to warto sobie zamówić. No i nie jest to głupi pomysł, że to na prezent komuś można zamówić.

Żeby zamówić wystarczy wejść na stronę: Shinybox


1 komentarz:

  1. Mogłabyś wytłumaczyć mi o co z tym chodzi ?
    Czy mogłabym zamówić tylko raz i już później nie, czy to jest tak że co miesiąc muszę płacić i dostaje paczkę . Na razie chciałabym wypróbować to ale boje się że jak raz zamówię to że będzie ściągać kasę nawet jak niczego nie zamówiłam i paczki nadal będą przychodzić .

    Proszę pomóż :D

    OdpowiedzUsuń